عباس محمدیان روز سه شنبه در بازدید از دفتر ایرنا در سبزوار افزود: دشمن با نفوذ رسانه ای ارکان نظام را نشانه رفته و در پی جابجا شدن ارزشها در جامعه است.
وی ادامه داد: در حالی که شاهد بزرگترین عملیات رسانه ای علیه انقلاب اسلامی از سوی دشمن هستیم رسانه های داخلی با انعکاس خدمات مثبت دولت و نظام جمهوری اسلامی نشاط و امید را در جامعه اشاعه دهند.
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی به ظرفیت رسانه ها اشاره و بیان کرد: امروز کشور نیاز به هم افزایی بیشتری دارد و باید نظام رقابت حزبی در این برهه خاص حذف شود. رسانه های معاند و همسوی دشمن تلاش دارند با ترسیم فضای آشفته از تصمیم سازی و سیاستهای اقتصادی جمهوری اسلامی، مردم را از بدنه نظام دور کنند.
وی گفت: صداقت، صلابت و صدای شهدا در رسانه های امروز کمرنگ شده است. راه برون رفت از مشکلات کشور با ترویج فرهنگ دفاع مقدس میسر می شود.
محمدیان همچنین به وظایف بسیج رسانه اشاره و بیان کرد: این نهاد قطب تربیت کادر جبهه رسانه طراز انقلاب اسلامی و همگام نمودن رسانه ها با گفتمان انقلاب اسلامی است.
وی همچنین بر نقش واهمیت سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) تاکید و بیان کرد: ایرنا رسانه رسمی کشور و پیشگام در مقابله با جنگ روانی رسانه های غربی است.
بسیج رسانه خراسان رضوی دارای 10 کانون و بیش از 430 خبرنگار و عضو فعال وعادی است.
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.