به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی روز دوشنبه در نشست شورای اداری گناباد افزود: نباید تسلیم مشکلات و بحرانها شد زیرا با همت و حرکت جهادی می توان بر تنگناها چیره شد و آنها را رفع کرد.
وی روزمرگی را بزرگترین آفت جامعه و نظام دانست و اظهار داشت: افرادی که پولهای زیاد و انباشته شده خود را صرف خرید مقادیر بسیاری سکه و طلا کرده و با این اقدام مشکلات اقتصادی برای مردم و جامعه ایجاد می کنند، از متجاوز و تروریست هم بدترند و باید با قاطعیت با آنان برخورد شود.
وی گفت: باید با برنامه ریزی صحیح و تلاش مجاهدانه برای رفع تنگناهای مردم در عرصه های مختلف تلاش کرد.
امام جمعه مشهد همچنین علامه بهلول گنابادی را نمونه ای از مردم گناباد دانست و افزود: مردم این شهرستان متدین، انقلابی و کم توقع هستند و خدمت کردن به چنین مردمی لذت دارد.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان رضوی هم در این نشست اختلاف، تفرقه و فراموش کردن اهداف انقلاب اسلامی را از آسیبهای مهم دانست و گفت: برخی به شیوه های گوناگون از جمله در فضای مجازی با آمارها و تبلیغات نادرست به دنبال ناامید کردن مردم هستند.
محمد رحیم نوروزیان افزود: این در حالی است که در دوران رضاخان هیچ خدمتی به مردم ارائه نشد و میزان تورم در سالهای پایانی حکومت وی 49.5 تا بیش از 110 درصد و در سالهای 1355 و 1356 حدود 16.5 تا 25 درصد بود.
وی اظهار داشت: اگر مدیران دستگاههای اجرایی فقط به ساعات اداری بسنده کنند هیچ مشکلی در کشور و این استان رفع نمی شود لذا باید با تلاش مضاعف از همه ظرفیتها برای خدمات صادقانه و رفع تنگناهای مردم بهره گرفت.
امام جمعه مشهد همچنین در جمع مردم بخش کاخک گناباد نیز گفت: معضل بیکاری و اشتغال مسئله غیر قابل حل نیست و کلید حل آن در فرهنگ مردم این شهرستان که همانا کاهش سطح توقع، ساده زیستی و کار و تلاش مخلصانه می باشد، نهفته است.
آیت الله علم الهدی افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ولی نعمت نظام اسلامی هستند که باید مورد تکریم آحاد مردم بویژه مسئولان قرار گیرند زیرا تداوم انقلاب اسلامی به خاطر جانفشانی شهیدانی است که جان خود را در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی به اتفاق جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان دستگاه های اجرایی این استان عصر دیروز به گناباد سفر کرد و طی 2 روز سفر به این شهرستان در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، بزرگداشت سیزدهمین سالگرد ارتحال علامه بهلول گنابادی و شورای اداری گناباد شرکت کرد و در جمع علما و روحانیون گناباد و همچنین مردم بخش کاخک این شهرستان سخنرانی نمود.
وی همچنین با خانواده شهیدان نمازی و دوستدار نیز دیدار کرد.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.