سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی روز یکشنبه به نقل از محمدرضا اخوان عبداللهیان در نشست مشترک هیاتهای اجرایی و نظارت هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گزارش داد: مهندسان داوطلب عضویت در هیات مدیره استقبال خوبی در هفت رشته ساختمانی داشتند.
وی افزود: مهر ماه آتی انتخاباتی خوب، سالم، با نشاط در فضایی آرام و در شأن و منزلت مهندسان ساختمان خراسان رضوی برگزار خواهیم کرد.
عضو هیات نظارت بر این انتخابات نیز گفت: از مجموع 105 نامزد ثبت نام کرده پنج نفر به دلیل نقص پرونده حذف شدند و پرونده 100 نفر دیگر جهت تایید صلاحیت در حال بررسی است.
سعید حسین پور افزود: در انتخابات هیات مدیره 15 نفر اصلی و هفت نفر علی البدل برای یک دوره سه ساله با رأی اکثریت اعضای سازمان نظام مهندسی انتخاب می شوند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی 37 هزار عضو در هفت رشته ساختمانی دارد. هیات مدیره این سازمان مرکب از 20 عضو شامل 15 عضو اصلی و پنج عضو علی البدل است.
نظام مهندسی ساختمان سازمانی غیردولتی است که در جهت تحقق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال ۱۳۷۴ تاسیس شد.
اهداف کلی این سازمان 'ایجاد یک جامعه حرفه‌ای مولد ثروت، رفاه، دانش و هنر برای اعضای آن، مراقبت از ایمنی، بهداشت و آسایش محیطهای مسکونی و مدیرت خردمندانه توسعهٔ سالم فضاهای زیستی به کمک مهندسان طراح و نظارت کلی سازمان نظام مهندسی ساختمان و ارتقای توان سازندگی و نوآوری در صنعت ساختمان در سطح ملی و منطقه ‌ای و ایجاد بستری برای رقابتهای بین‌ المللی' است.
1922/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.