محمدرحیم نوروزیان روز یکشنبه در مراسم معرفی فرماندار جدید کلات افزود: کشور به تلاش مضاعف نیاز دارد. همه ما حقوق بگیر مردم هستیم، فکرنکنید ما بالا نشسته و مردم پائین هستند بلکه ما خادم مردم هستیم.
وی ادامه داد: قدرت از نگاه مردم ذاتا کدر و نازیباست، مردم احساس می کنند صاحبان قدرت آزادی آنان را محدود می کنند لذا امام علی(ع) می فرمایند که اگر می خواهید قدرت زیبا به نظر آید روش برخورد مناسب با مردم را پیش بگیرید این برخورد صحیح و حسن خلق با مردم دژی مستحکم برای حفظ حکومت ایجاد می کند.
معاون استاندار خراسان رضوی همچنین به تبلیغات دشمنان علیه عملکرد نظام اسلامی اشاره و بیان کرد: در بهترین دوران رژیم پهلوی ایران با 30 میلیون نفر جمعیت روزانه حدود پنج میلیون بشکه نفت می فروخت و امروز با 80 میلیون جمعیت حداکثر دو میلیون بشکه نفت می فروشیم با این حال در سال 1356 میزان تورم در کشور 25 درصد بوده است.
وی گفت: ایران یک صدم جمعیت و پنج درصد منابع جهان را در اختیار دارد. جمهوری اسلامی ایران با حدود 30 میلیون تحصیل کرده دارای ظرفیتهای بالایی برای توسعه و پیشرفت است.
نوروزیان در ادامه همچنین اظهارداشت: در حالی که میزان تورم در خراسان رضوی تک رقمی است این نرخ در کلات 16 درصد می باشد لذا فرماندار جدید باید نسبت به رفع مشکلات این شهرستان که شاخصهای توسعه مناسبی ندارد تلاش کند.
طی این مراسم مهدی ناصری به عنوان فرماندار جدید کلات معرفی و از زحمات علی اصغر موسوی تبار در این سمت تقدیر شد.
مرکز شهرستان 38 هزار نفری کلات در 155 کیلومتری شمال شرق مشهد واقع است. این شهرستان مرکب از دو بخش مرکزی و زاوین 68 روستا دارد. 27 هزار نفر از جمعیت این شهرستان مرزی در روستاهای آن سکونت دارند.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.