محمد رحیم نوروزیان روز شنبه در کارگروه بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی در مشهد گفت: از نظر داشتن اطلاعات در این زمینه مشکل داریم و بسیاری از بانوانی را که توان مدیریتی دارند نمی شناسیم.
وی افزود: البته بانوان ابتدا باید از پست های کارشناسی به پستهای بالاتر یعنی مدیر گروه و کارشناس مسئول ارتقا یافته و کسب تجربه کنند تا بتوان در پستهای مدیریتی بالاتر از آنها استفاده کرد.
وی با اشاره به پاره ای سختگیریها در حوزه بانوان اظهار داشت: اگر سختگیری های بی مورد را ادامه دهیم در آینده دچار مشکلات بیشتر در این حوزه خواهیم شد و گرایشات شبه فمنیستی کشور را دچار مشکل خواهد کرد.
نوروزیان گفت: مبنای دستور کار کارگروه بانوان و خانواده باید اسناد بالادستی باشد و باید بر اساس آنها حرکت کنیم.
وی افزود: از دستگاههای اداری زیر مجموعه کارگروه بانوان و خانواده خراسان رضوی خواسته شده است نسبت به تکالیف قانونی خود در این زمینه گزارشی تهیه کنند که تاکنون اقدام نکرده اند اما اگر طی یک هفته یا 10 روز آینده پاسخی ارائه ندهند با آنان برخورد شده و دستگاههای اداری کم کار به رسانه ها معرفی خواهند شد.
وی با گلایه از عدم حضور نماینده مجمع مشورتی بانوان خراسان رضوی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: این مجمع باید به عنوان متولی، این دستورکارها و امور را پیگیری و مطالبه کند و حضور پر رنگ در جلسات کارگروه داشته باشد.
1922/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.