سرهنگ علی فتحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمترین مقدار جریمه پرداخت نشده این خودروها 15 میلیون ریال و بیشترین آن 80 میلیون ریال بوده است.
وی نبستن کمربند ایمنی را مهمترین دلیل توقیف این خودروها از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ذکر و بیان کرد: خودروهای توقیفی تا زمان پرداخت جریمه حق حرکت ندارند.
رئیس پلیس راه سبزوار ادامه داد: همچنین در این مدت 734 دستگاه موتورسیکلت به سبب نداشتن کلاه ایمنی و 895 خودرو به سسب تخلفات حادثه ساز توقیف شده اند.
وی گفت: 25 هزارو 634 مورد سبقت غیرمجاز در جاده های اصلی و شش هزار و 25 مورد سبقت در جاده های فرعی سبزوار نیز از طریق گشتهای محسوس و نامحسوس، دوربینها نظارتی و کنترل ثبت و اعمال قانون شده است.
رئیس پلیس راه سبزوار افزود: 14 گروه گشت محسوس و نامحسوس، سه پاسگاه ثابت و ایستگاههای سیار پلیس راه در جاده های این شهرستان فعالیت داشته و 12 دوربین نظارتی و کنترل نیز میانگین سرعت خودروها را ثبت می کنند.
پلیس راه سبزوار 300 کیلومتر بزرگراه، 150 کیلومتر راه اصلی و 845 کیلومتر راه روستایی را در غرب خراسان رضوی زیر پوشش دارد. سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.