امیر زارعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اندک حمایت مالی از تیمهای ورزشی خراسان رضوی در رشته هایی مانند کشتی، کبدی ، اسکیت، دوچرخه سواری و کاراته می تواند ورزشکاران این استان را به روی سکوهای ملی ببرد.
وی به فعالیت حامیان مالی در لیک دسته های دوم و سوم فوتبال کشور اشاره و بیان کرد: فقدان حمایت از ورزشکاران لیگ برتری خراسان رضوی در رشته هایی همچون بسکتبال و هندبال موجب شده برخی ورزشکاران این رشته ها برای تیمهای خارج از استان به میدان بروند و بر این اساس شاهد کوچ ورزشکاران خراسانی از این استان هستیم.
معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: اگر حامیان مالی برای حدود 13 رشته ورزشی باشگاهها را تنها در حد تامین هزینه رفت و آمد تیمها یاری کنند این مرزشکاران به مدالهای کشوری دست می یابند.
وی گفت: خراسان رضوی در بخش ورزش بانوان ظرفیت خوبی برای کسب مدال دارد. ورزشکاران زن لیگ برتری این استان در 20 رشته فعال هستند.
زارعی همچنین با تقدیر از حمایتها و فعالیتهای شهرداری مشهد در حوزه کشتی آن را بی نظیر توصیف و بیان کرد: تیمهایی مانند دوچرخه سواری، کشتی و بسکتبال در رده های مختلف و در دو بخش زنان و مردان در لیگهای برتر حضور دارند. امیدواریم دیگر نهادها و حامیان همچون شهرداری مشهد وارد عمل شده و از این ظرفیتها حمایت کنند.
320 هزار نفر در رشته های مختلف ورزشی بطور منظم در سطح خراسان رضوی ورزش می کنند.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.