سعید جلیلی روز جمعه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مساجد منطقه طلاب مشهد افزود: حرکت شهدا یک حرکت مستمر بود که موفقیتهایی برای کشور در سایه عمل به وظیفه به دست آورد.
وی اظهار داشت: سخت ترین دشمنان بیان کردند که در این 40 سال هرآنچه در توان داشتند علیه انقلاب اسلامی ایران به کار بستند اما موفق نشدند.
وی گفت: آنها که تا دیروز به فکر ساقط کردن انقلاب بودند امروز به حضور ایران در نزدیک مرزهای رژیم صهیونیستی اعتراض دارند، این عقب نشینی چگونه به دست آمد؟
جلیلی افزود: ترامپ توافقی را که خودشان امضا کردند زیر پا می گذارد یعنی اینها در مقابله با ما هیچ محدودیت سیاسی و نظامی نداشتند پس چرا دچار عقب نشینی های پی در دپی شدند؟
وی به 17 هزار شهید ترور در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: امروز در این منطقه ناامن، ایران را امن ترین کشور معرفی می کنند، عامل این امنیت و سایر موفقیتها که امروز دشمن در صدد پوشاندن آنها از نظر مردم و نسل جوان است این بود که مردم و شهدا به وظیفه خود در قبال انقلاب و کشور عمل کردند و برای رفع مشکلات منتظر فعالیت فلان اداره نبودند.
وی گفت: انجام وظیفه توسط نسل دفاع مقدس موجب شد دشمنان امروز ما دیگر حرفی از گزینه نظامی نزنند و این هنر شهدا و نسل دفاع مقدس بود.
جلیلی افزود: امروز دشمن تمام تلاش خود را بر فشار فرهنگی، رسانه ای و اقتصادی به کار بسته تا بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند، اگر امروز بخواهیم دشمن را مانند عرصه نظامی در عرصه اقتصادی نیز مایوس کنیم باید مانند همان دوران دفاع مقدس وارد عمل شویم.
این مراسم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره 240 شهید مساجد آیت الله فقیه سبزواری، هدایت، انصار المهدی و جامع رضوی منطقه طلاب مشهد برگزار شد.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.