به گزارش ایرنا اغلب هواداران مزبور روز پنجشنبه از نقاط مختلف کشور وارد مشهد شده و در اطراف ورزشگاه امام رضا (ع) این شهر زیر سایه درختان نشسته و در انتظار آغاز بازی هستند.
بر اساس مشاهدات خبرنگار ایرنا برخی از حاضرین در این محل که مشهدی یا مسافر بودند برای تهیه بلیت بازی سراغ این و آن را می گرفتند و فردی نیز که گفته می شد بلیت 100 هزار ریالی این مسابقه را در بازار سیاه به قیمت یک میلیون ریال می فروخت توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.
رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی که پیش از این اعلام کرده بود درهای ورزشگاه ساعت 17 گشوده می شود به خبرنگار ایرنا گفت: دلیلی برای بازکردن در ورزشگاه برای افرادی که زودتر در محل حاضر شده اند وجود ندارد اما قبل از بازی برنامه های متنوعی از جمله اجرای سرود 250 نفری در دیدار افتتاحیه اجرا خواهد شد.
مهدی برادران با اشاره به ظرفیت 23 هزار و 500 نفری ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد افزود: بر اساس قوانین 85 درصد ظرفیت ورزشگاه بلیت فروشی می شود و بر این اساس فروش 20 هزار بلیت در اختیار کانون هواداران باشگاه پدیده قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: پیش از بازی و در غرفه ها هیچگونه بلیت فروشی نخواهد بود و مطابق برنامه ریزی قبلی تنها 120 بلیت در اختیار کانون هواداران پرسپولیس قرار داده شده که این تعداد نیز بر اساس نام افراد صادر شده است.
رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس نیز گفت: اولین بازی لیگ را با احترام به یکدیگر آغاز و از فوتبال لذت خواهیم برد.
محمد وحید اسماعیل بیگی با بیان اینکه تنها برای دیدار بازی فوتبال به مشهد آمده و هیچ تنشی با میزبان نداریم افزود: خود را موظف به رعایت حرمت شهر امام رضا (ع) می دانیم و به خاطر بار معنوی این دیدار لیدرهای بیشتری به مشهد اعزام کرده ایم.
وی فروش بلیت را حق میزبان دانست و اظهار داشت: اینکه برخی به دلیل محدودیت ظرفیت ورزشگاه موفق به تهیه بلیت نشده اند طبیعی است و کسی مقصر نیست، محدودیت فروش بلیت در همه ورزشگاهها و در همه کشورهای دنیا مساله ای پذیرفته شده و منطقی است.
دیدار تیم های فوتبال پدیده و پرسپولیس ساعت 20 و 45 دقیقه امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.