حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ناجا برای تبیین این رفتار و برخورد حکیمانه با مردم در این نیرو طی نیمه دوم سال جاری برای 20 هزار نفر از کارکنان و نیروهای پلیس تخصصی به همراه خانواده های آنان دوره های آموزشی برگزار خواهد نمود.
وی اظهار داشت: دستگاههای نظارتی نیز بر اجرای صحیح این آموزشها نظارت خواهند کرد.
وی برقراری امنیت را وظیفه ذاتی نیروی انتظامی دانست و گفت: این نیرو مزاحمینی در اجرای این وظیفه خواهد داشت اما با آنان مقابله خواهد شد چنانچه در همه جوامع از جمله کشورهای غربی که شعارهای حقوق بشری و لیبرالی سر می دهند نیز با عوامل ناامن کننده جامعه و متخلفین برخورد می شود.
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افزود: این نیرو کارنامه درخشانی در برخورد با ناامنی و اغتشاشات در کشور داشته چرا که خود را فرزند مردم و کشور می داند.
وی اظهار داشت: دشمنان با فشارهای اقتصادی، عملی و روانی در صدد کشاندن بخشی از اعتراضات صنفی به خیابانها هستند اما پلیسی که خود از دل مردم است در مقابله با این نقشه حاضر است برای آسایش مردم کتک بخورد اما کسی را مورد ضرب و شتم قرار ندهد.
وی همچنین با اشاره به پخش اعترافات دختری در صدا و سیما که تصاویر رقص خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود گفت: نباید منکر را در جامعه تبلیغ کرد لذا به عنوان یک شهروند انتشار این ویدئو و این نوع رفتار را نمی پسندم.
وی بدون توضیح بیشتر افزود: این اقدام با هماهنگی صورت گرفته بود.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.