سیده معصومه مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لیست ادارات و نهادهایی که طی سه هفته گذشته بهترین همکاری را در مدیریت مصرف برق داشته اند، امروز در سایت شرکت توزیع برق منتشر شده است.
وی اظهار داشت: مخابرات مشهد، حرم مطهر و آستان قدس رضوی، استانداری خراسان رضوی، فرمانداری، شهرداری مرکزی و شهرداریهای نواحی هشت، هفت، چهار و 10 مشهد، شرکت پخش فراورده های نفتی، ادارات صنعت، معدن و تجارت، مسکن و شهرسازی، استاندارد، بهزیستی، دیوان محاسبات، ثبت احوال و پست مرکزی مشهد از جمله این ادارات هستند.
وی گفت: معیارهای مصرف بهینه برق و رعایت بخشنامه هیات دولت شامل اطمینان از خاموشی وسایل سرمایشی و روشنایی بعد از اتمام ساعات کار، تنظیم دمای وسایل سرمایشی روی 25 درجه و استفاده از دیزل ژنراتور در زمان اوج مصرف برق می باشد.
مرادی افزود: با تغییر ساعات کار ادارات و رعایت دستورالعمل های مصرف برق روزانه 15 تا 20 مگاوات برق در مشهد صرفه جویی شده است.
در پی افزایش دمای هوا در خراسان رضوی ساعات کاری ادارات، بانکها، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیردولتی این استان از 19 تیر ماه به مدت یک هفته تغییر کرد که با ادامه روند گرما این مدت تمدید شد.
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.