معاون بهداشت و درمان سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از این درمانگاهها در طبرسی شمالی 73 و دیگری در منطقه مهرآباد بین 90 و 92 ساخته می شود.
دکتر محمود توکلی راد با بیان اینکه درمانگاه منطقه طبرسی در چهار طبقه و منطقه مهرآباد در سه طبقه ساخته خواهد شد، افزود: تلاش بر این است که تا نیمه نخست سال آینده دست کم طبقات اول این درمانگاهها با هزینه 25 میلیارد ریال به بهره برداری برسد.
وی گفت: زمین درمانگاه منطقه طبرسی به مساحت هزار و 500 متر وقف خانواده نیک رفتار و زمین درمانگاه مهرآباد از طرف شهرداری منطقه پنج مشهد تامین شده است. وی افزود: در حال رایزنی با مسئولان آستان قدس رضوی برای تامین زمین در شهرک رضویه و منطقه اسماعیل آباد هستیم که در صورت آماده شدن عملیات ساخت درمانگاه در این مناطق هم آغاز می شود.

*توجه به حاشیه شهر از برنامه های سپاه است
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی هم در این خصوص گفت: توجه به حاشیه شهر مورد توجه ویژه سپاه استان است و تاکنون در زمینه های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، عمرانی، اشتغالزایی و پزشکی کارهای مختلفی انجام شده است.
سردار یعقوبعلی نظری افزود: انجام کارهای زیرساختی و راه اندازی کارگاههای کوچک در مناطق محروم و روستاها دیگر برنامه های مورد توجه سپاه استان است که با جدیت دنبال می شود.
یک میلیون و 500 هزار نفر از جمعیت 3.5 میلیون نفری مشهد در حاشیه این شهر ساکن هستند.
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.