محمودرضا برازش روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر مشهد افزود: با توجه به جایگاه مشهد، تلاش بر این است تا مرکزیت و فعالیتهای بنیاد امام رضا(ع) از تهران به مشهد منتقل شود. تحقق این امر فواید بسیاری برای این شهر و کشور خواهد داشت.
وی ادامه داد: این بنیاد تنها متعلق به خراسان نیست بلکه به همه مسلمانان تلق دارد اما به دلیل وجود مضجع شریف حضرت امام رضا(ع) در مشهد می بایست نهادهای بنیاد در مشهد مستقر شوند. همچنین فعالیتهای بنیاد امام رضا(ع) تنها مربوط به دهه کرامت نیست بلکه در تمام طول سال فعالیتهای فرهنگی، هنری، سینمایی و پژوهشی آن در سراسر کشور انجام می شود.
مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: در طول دهه کرامت نیز سعی شده با دستگاههای مختلف در مشهد نظیر نهادهای فرهنگی، آستان قدس و شهرداری ارتباط خوبی برقرار شود که این امر محقق و در چارچوب آن برنامه های خوبی برنامه ریزی و اجرا شد.
جشنواره بین المللی امام رضا(ع) از 16 سال پیش تاکنون به صورت سالانه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در داخل و خارج از کشور در فاصله سالروز میلاد حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) از یکم تا یازدهم ذی القعده با عنوان دهه کرامت برگزار می شود.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.