حمیدرضا امینیان روز یکشنبه در نشستی خبری افزود: هم اینک شمار بیمه شدگان اصلی و تبعی غرب خراسان رضوی 122 هزار و 513 نفر و مستمری بگیران اصلی و تبعی 17 هزار و 68 نفر هستند.
وی تصریح کرد: 15 هزار و 104 کارگاه فعال نیز زیر پوشش بیمه تامن اجتماعی سبزوار هستند.
وی با اشاره به خدمات غیرحضوری اداره متبوع خود گفت: ارائه فیش حقوقی مستمری بگیران، پرداخت حق بیمه، مشاهده اینترنتی سوابق بیمه شدگان، ارسال و ابلاغ احکام مطالباتی با پست الکترونیکی، صدور فیش حق بیمه الکترونیکی برای بیمه شدگان خاص و راه اندازی سامانه هوشمند بازرسی کارگاهها از این موارد است.
امینیان ادامه داد: 50 فعالیت دیگر نیز به صورت الکترونیکی انجام می شود که ثبت اوراق پرونده بیمه شدگان و صدور دفترچه های خدمات درمانی بصورت کارت الکترونیکی از آن جمله است.
سرپرست تامین اجتماعی سبزوار گفت: هم اینک 106 زن خانه دار و سرپرست خانواده در این شهرستان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که این رقم نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.
امینیان اظهار داشت: زنان خانه دار با داشتن 18 تا 50 سال سابقه کار می توانند با پرداخت ماهیانه حق بیمه از مزایای بازنشستگی، ازکارافتادگی و مستمری فوت برخوردار شوند.
زنان خانه ‌دار متقاضی بیمه تامین اجتماعی می ‌توانند با مراجعه به نزدیکترین شعبه یا کارگزاری رسمی سازمان تامین اجتماعی در محل سکونت خود نسبت به انعقاد این نوع از پوشش بیمه ‌ای اقدام کنند.
139 هزار و 581 نفر در شهرستان سبزوار زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.