معاون فرهنگی ، اجتماعی و مشاور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی شنبه دراین مراسم با ابراز خرسندی از اقدامات سازمان در جهت جلب رضایت مندی شرکای اجتماعی گفت : سازمان تأمین اجتماعی در شرایط ویژه اقتصادی و تنگناهای موجود که مشکلات بسیار زیادی را بوجود آورده ، توانسته است به عنوان حامی اصلی تولید و نیروی مؤثر در حرکت چرخ توسعه اقتصادی ، نقش آفرینی نماید .
دکتر محمد رضا جعفریان افزود : یکی از محوری ترین برنامه های سازمان تأمین اجتماعی ارائه خدمات غیر حضوری با زیرساختهای الکترونیکی و اینترنتی است که در این زمینه موفقیت های قابل توجهی حاصل شده است و شاهد آن هستیم که بسیاری از خدمات سازمان در حال حاضر به صورت غیر حضوری انجام می شود که امیدواریم با ایجاد شرایط و زیرساخت ها ، این خدمات همچنان توسعه یابد .
نماینده مردم شهرستان های مه ولات تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین جایگاه تأمین اجتماعی را در ایجاد امنیت روانی و رفع دغدغه اقشار مختلف بویژه کارگران بسیار مؤثر دانست و افزود : با تقویت سازمان تأمین اجتماعی و با حمایت از آن در واقع از تولید و اشتغال حمایت می شود و تأمین اجتماعی با ارائه خدمات متنوع بیمه ای امید را به نیروهای مولد جامعه هدیه می دهد.
سعید باستانی تصریح کرد:شعبه تازه تأسیس شهرستان مه ولات دارای بیش از ٦٣٠٠ بیمه شده می باشد و این شهرستان به عنوان یکی از بزرگترین قطب های کشاورزی در تولید پسته وانار در استان خراسان رضوی شناخته می شود.
مدیر کل تامین اجتماعی استان خراسان رضوی که دیگر سخنران این مراسم بود؛ توسعه دسترسی خدمات سازمان را یکی از اولویت های برنامه های مدیران برشمرد و اظهار داشت : الحمدلله با پیگیری های انجام شده شرایط تبدیل شعبه اقماری به شعبه اصلی فراهم شد و امیدواریم بتوانیم رضایتمندی حداکثری مردم شریف شهرستان مه ولات را فراهم آوریم .
سید محسن نظام خیر آبادی هفته تأمین اجتماعی را فرصت مناسبی برای معرفی خدمات الکترونیکی سازمان دانست و از گسترش چتر پوششی بیمه ای جهت اقشار مختلف جامعه خبر داد .
فرماندار شهرستان مه ولات نیز ضمن تقدیر وتشکر از زحمات نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل تامین اجتماعی استان و دیگر مسئولان این مجموعه برای پیگیری شعبه تامین اجتماعی این شهرستان گفت:مه ولات در گذشته استحقاق شعبه شدن را داشت ولی آقایان به هردلیلی این شهرستان رامستقل نکرده بودند والحمدالله باپیگیری های انجام شده این مهم درشهرستان مه ولات انجام شد.
مسعود رنجبر گفت:در ماههای مرداد وشهریور روزانه بیش از5هزار کارگر غیر بومی به این شهرستان جهت برای آوری محصول پسته می آیند و بیش از 50کارخانه پسته فعال می شود.
وی افزود: باتوجه به مباحث درمان افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی مشکلاتی وجود دارد ومی طلبد پیگیری احداث ساختمان اداره تامین اجتماعی ، کلینیک و اورژانس تامین اجتماعی هر چه سریع تر در این شهرستان احداث شود.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.