به گزارش ایرنا امام جمعه گناباد گفت: ایران کشور مقتدری است که با یک تهدید توانست قیمت نفت را به 80 دلار برساند و هرگر زیربار قراردادهای تحمیلی دشمنان نمی رود.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: مسئولان نباید مشکلات داخلی را به خارج کشور گره بزنند و با تبیین بدعهدی آمریکا در خروج از معاهده برجام، ماهیت این کشور استکباری را بیش از پیش در عرصه بین المللی نشان دهند.
وی اظهار داشت: بعد از خروج آمریکا از برجام، اروپایی ها با حمایت لفظی از آن و با گذشت چند هفته، بسته ای پیشنهاد کردند که رئیس جمهوری ما آنرا ناامید کننده خواند و بنا بر نظر رهبر معظم انقلاب، اروپا وقت کشی می کند.
خطیب جمعه گناباد گفت: سه کشور اروپایی عضو برجام، در حساس ترین مقاطع در کنار آمریکا ایستاده اند و دولت و مجلس باید ضرب الاجلی تعیین و از اروپا بخواهند که دست از تعلل برداشته و با صراحت پایبندی عملی خود را به برجام نشان دهند.
امام جمعه سبزوار نیز با تاکید بر ضرورت حفظ عفاف و حجاب به عنوان سنگری در برابر نفوذ فرهنگی دشمن گفت: همانطور که جنگ نظامی نیاز به سنگر دارد در عرصه فرهنگی نیز رعایت حجاب اسلامی ضروری است.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه تصریح کرد: دشمن با نفوذ فرهنگی از طریق شبکه های اجتماعی تلاش می کند با سست نمودن پایه های حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، جوانان را نسبت به اعتقادات و ارزشهای اسلامی بیگانه کند.
وی با اشاره به گسترش آسیب های اجتماعی گفت: با رعایت حجاب به وسیله زنان و مردان از پدیده طلاق، اختلافات خانوادگی و سست شدن بنیان خانواده جلوگیری می شود.
امام جمعه سبزوار گفت: برخی با برداشت اشتباه از حقوق شهروندی، با بدحجابی در جامعه حاضر می شوند در حالی که حقوق شهروندی بر حفظ ارزشها، عفاف و معنویت تاکید دارد.
امام جمعه تربت حیدریه نیز وضعیت اخیر بازار ارز و سکه را مصداق واقعی برخی سهل انگاری ها و بی تدبیری ها خواند و گفت: مدیران با پرهیز از اشرافی گری و تکبر نسبت به مردم علاوه بر خدمت رسانی صحیح، کشور را در مقابل توطئه های دشمن نیز مقاوم کنند.
حجت الاسلام محمدرضا عصمتی افزود:مسئولانی که نمی توانند در این جنگ اقتصادی با تلاشی جهادگونه کار کنند باید کنار رفته و افرادی هوشیار، قدرتمند و باتدبیر که روحیه جهادی دارند جای آنان را بگیرند تا کشور بیش از این خسارت نبیند.
5132/8145/2095/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.