دکتر عبدالعلی حبیبی پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه صبح امروز تیم خونگیری پایگاه انتقال خون شهرستان تربت حیدریه در بیمارستان امام رضا (ع) شهر فیض آباد مستقر شده اظهارداشت : باتوجه به استقبال خوب مردمی برای اهدای خون امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم پایگاه انتقال خون دائمی در مه ولات راه اندازی کنیم.
وی با بیان اینکه از ساعت 8 صبح الی 14 کار خونگیری ادامه داشت، افزود: 80 کیسه خون توسط مردم نوعدوست مه ولات اهدا شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان مه ولات تصریح کرد: خون های اهدایی به پایگاه انتقال خون تربت حیدریه منتقل و برای تامین نیاز خونی بیمارستان های شهرستان های مه ولات، تربت حیدریه، کاشمر، خواف و مرکز استان استفاده می شود.
وی ضمن تشکر از مردم شهرستان که در این امر خداپسندانه مشارکت بسیار خوبی داشتند، گفت: شهرستان مه ولات با جمعیت بالغ بر 50هزار نفر از خدمات اهدای خون محروم است و می طلبد باتوجه به شور واشتیاق مردم در این اقدام انساندوستانه مسئولان پیگیر استقرار پایگاه اهدای خون دراین شهرستان باشند.
از سوی دیگر تعداد زیادی از اهداکنندگان خون در این شهرستان ضمن تشکر از حضور تیم انتقال خون تربت حیدریه و رئیس بیمارستان امام رضا(ع) و مدیر شبکه بهداشت و درمان ، حضور حداقل یک ماه در این شهرستان را خواستار شدند و همچنین از مسئولین شهرستان و استان درخواست پیگیری ایجاد پایگاه ثابت انتقال خون در شهرستان کردند.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.