غلامرضا اباذری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سالانه یک میلیارد ریال اعتبار برای نگهداری و بازسازی اماکن و فضاهای ورزشی در این شهرستان نیاز است. امسال از محل اعتبارات تملک داراییها 20 میلیارد ریال به پروژه های نیمه تمام ورزشی تعلق گرفت.
وی سرانه فضای ورزشی را در باخرز 41 سانتیمتر و پایین تر از استاندارد استانی و کشوری اعلام و بیان کرد: جایگاه باخرز به لحاظ سرانه فضاهای ورزشی نسبت به جمعیت در رده پنجم استان خراسان رضوی قرار دارد
او همچنین گفت: سه فضای ورزشی سرپوشیده و روباز در این شهرستان وجود دارد که برای بهره برداری نهایی آنها اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال نیاز است. زمین چمن مصنوعی شهر باخرز و سالن ورزشی روستای کردیان از مهمترین این پروژه ها هستند.
رئیس اداره ورزش و جوانان باخرز افزود: 600 ورزشکار در رشته های ورزشی مختلف به صورت سازمان یافته در این شهرستان فعالیت دارند و 15 هیات به صورت رسمی دایر هستند.
مرکز شهرستان 54 هزار نفری باخرز در فاصله 215 کیلومتری جنوب مشهد واقع است. باخرز متشکل از دو بخش مرکزی و بالاولایت 58 روستای دارد که 45 هزار نفر از جمعیت شهرستان ساکن آنها هستند.
7494/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.