سید عبدالله ارجاعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: راهپیمایی مدافعان حریم خانواده در 21 تیر ماه، برپایی 21 ایستگاه عفاف و حجاب در شهر مشهد، چاپ و توزیع پوسترهای موضوعی و شب شعر قیام گوهرشاد از جمله این برنامه هاست.
وی با بیان اینکه برنامه های ما در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن جنبه تدافعی دارد اظهار کرد: ابزارهای ما در مقابله با دشمن قابل مقایسه با ابزارهای آنان نیست.
وی گفت: کارهایی که انجام می دهیم در حد نگهداری وضع موجود است و جنبه تسکینی دارد و برنامه های ما در مقابله با هجمه دشمن، ضعیف است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی افزود: طی یک برنامه 2 ساله باید 42 هزار آمر به معروف و ناهی از منکر 25 تا 60 ساله را آموزش دهیم که تاکنون 27 درصد از این افراد آموزش دیده اند و 10 درصد هم سازماندهی شده اند.
وی اظهار کرد: در ماه رمضان امسال گروههای مستقر در اطراف حرم مطهر رضوی 124 هزار تذکر لسانی در زمینه عدم فروش کالای خارجی، قاچاق، استعمال نکردن دخانیات، فرهنگ میزبانی و عفاف و حجاب دادند که نشانگر پذیرش عمومی فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
وی با اشاره به نامگذاری هفته عفاف و حجاب نیز گفت: قتل عام مردم معترض در تیر ماه 1314 نشان داد که رژیم پهلوی ضد دین و ضد مردم است اما دشمن می خواهد مردم را از انقلاب اسلامی مایوس نموده و رضا خان را تطهیر کند و از او اسطوره بسازد.
19 تا 24 تیر ماه هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.