در این چارچوب دو نفر از سپرده گذاران به نمایندگی جمع به دیدار مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی رفتند و با وی گفت و گو کردند.
یکی از این نمایندگان گفت: بانک مرکزی برای پرداخت پول سپرده گذاران جدول زمانبندی را به شعب ابلاغ کرده اما در مشهد به این سازوکار عمل نشده و تاکنون پرداختی وجود نداشته لذا مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی قول پیگیری در این خصوص داد.
علی مهاجر افزود: قرار است پول سپرده گذاران پس از 14 ماه مسدودی پرداخت شود لذا از مدیرکل دفتر امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی درخواست شد با مسئولان ذیربط در تهران درباره پرداخت مبلغ سود منطقی و معمول نظرات مردم را منتقل کند.
بر اساس اعلام بانک مرکزی فرایند بازپرداخت سپرده سپرده گذاران تعاونیهای اعتباری منحله ثامن الحجج، وحدت، فرشتگان، افضل توس و تشکیلات البرز ایرانیان تا سقف 10 میلیارد ریال و بالاتر از آن از صبح دوشنبه 21 خرداد گذشته در شعب منتخب بانکها و موسسات اعتباری عامل آغاز شده است.
مطابق اعلامیه مذکور سپرده گذاران بر اساس برنامه زمان بندی مندرج در وب سایت بانکها و موسسات اعتباری عامل، به همراه مدارک مورد نیاز برای احراز هویت و مستندات مربوط به منشأ، وجوه سپرده ‌گذاری شده خود را از تعاونیهای مورد اشاره دریافت کنند.
اسفند پارسال معاون سیاسی، امنیتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی اعلام کرده بود با شناسایی منابع و انتقال آنها مطالبات سپرده گذاران موسسه کاسپین تا مبلغ یک میلیارد ریال بطور کامل پرداخت شده است. وی در خصوص سپرده های بیشتر از یک میلیارد ریال نیز گفته بود مبلغ یک میلیارد ریال از سپرده های بالاتر از یک میلیارد ریال نیز پرداخت شده است.
موسسه اعتباری کاسپین سال 1394 در چارچوب سیاستهای بانک مرکزی به منظور ساماندهی و تبدیل تعاونیهای اعتباری از تجمیع تعاونیهای اعتبار فرشتگان، امید جلین گرگان، کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، الزهرای مشهد، بدر توس و پیوند شکل گرفت.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.