امام جمعه سبزوار به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در بخشهای مختلف اشاره و بیان کرد: مشکلات اقتصادی و اشتغال کشور با میدانداری یک قوه حل نمی شود بلکه نیازمند همیاری قوا و همه نهادها است.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه به نوسانات بازار ارز در هفته های گذشته اشاره و بیان کرد: نمایندگان اصناف در صورت نارضایتی، از راه قانونی مطالبات خود را مطرح کنند تا اجازه سوءاستفاده به دشمن داده نشود.
وی همچنین به 21 تیر 'روز عفاف و حجاب' اشاره و بیان کرد: یکی از اهداف پلید استعمار برای تامین مطامع خود در کشورهای اسلامی رواج بی حجابی و ترویج بی بند و باری است تا استقلال فرهنگی آنها را از بین ببرند. رعایت حجاب و پوشش اسلامی حافظ زن در مقابل آسیبهای اجتماعی است.
امام جمعه گناباد نیز در خطبه های این شهر گفت: امروز زمان تسویه حسابهای سیاسی نیست و همه جناحها باید به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با انسجام دشمن شکن پاسخ یاوه سراییهای مستکبران و ایادی دشمنان را بدهند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب افزود: مردم با تنگناهای اقتصادی زیادی دست به گریبان هستند که رفع آنها نیازمند تعامل و عزم جهادی همه قوای مجریه، مقننه و قضاییه است.
وی همچنین گفت: موضع قابل تقدیر رئیس جمهوری در مقابل زیاده خواهیهای غربیان و استکبار در سفر به سوئیس اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد، دوستداران انقلاب اسلامی را خوشحال و دشمنان را نامید کرد.
امام جمعه تربت حیدریه نیز گفت: دشمن همه توان خود را بکار گرفته تا علیه جمهوری اسلامی ایران جنگ اقتصادی را از طریق تحریم اجرا کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عصمتی افزود: در این شرایط با رعایت تقوا و نیز صرفه جویی در مصرف به ویژه در مورد آب و برق می توان از تحریم سربلند بیرون آمد.
2095/8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.