محمدباقر قاسم زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود 12 هزار زائر امسال در قالب 80 کاروان طی روزهای 28 تیر جاری تا 20 مرداد ماه آتی ز طریق فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی می شوند.
وی ادامه داد: پروازها از 28 تیر ماه جاری توسط هشت فروند هواپیمای بویینگ 747 و 32 فروند ایرباس انجام خواهد شد و اولویت فرودگاه مشهد انجام به موقع پروازهای حج است.
مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: اقدامات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به زائران بیت الله الحرام نظیر توسعه توقفگاه خودروها، افزایش گیتهای بازرسی، راه اندازی سامانه اطلاع رسانی حج تمتع 97 روی پرتال فرودگاه و نصب بنرهای راهنمای زائر در فرودگاه مشهد در دست انجام است.
وی افزود: همچنین مسیر خروجی حجاج و همراهان آنان از فرودگاه مشهد به بزرگراه شهید کلانتری به طول هزار و 300 متر در دست اجرا است.
فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بعد از فرودگاه مهرآباد تهران پررفت و آمدترین فرودگاه کشور است که در ایام عادی روزانه 180 پرواز و در اوج مسافرتها تا 250 پرواز از آن انجام می شود. بطور میانگین سالانه افزون بر 10 میلیون مسافر از طریق فرودگاه مشهد جا به جا می شوند.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.