فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ حسین بیات مختاری گزارش داد: در پی مراجعه یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی از اجرای احکام مدنی مبنی بر اقدام به کلاهبرداری موضوع در دست پیگیری ویژه پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با راهنمایی مالباخته اقدامات پلیسی در خصوص شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد و کارآگاهان با استفاده از سامانه ها و بانکهای اطلاعاتی سرنخهایی از حضور متهم در شهر مشهد کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با رصد و اقدامات تخصصی اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری محل اختفای فرد متواری را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی در بلوار چمن مشهد دستگیر کردند.
وی گفت: متهم در بازجویی اعتراف کرد به بهانه ساخت آپارتمان مبالغی از شش شهروند دلیجان دریافت کرده و به مشهد متواری شده است. متهم همراه با پرونده به شهر دلیجان انتقال یافت.

* دستگیری فروشنده سوپرمارکت مواد فروش
جانشین فرمانده انتظامی مشهد نیز گفت: به دنبال تماس تلفنی شهروندان با فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر رفت و آمد مشکوک دختران و پسران جوان به یک سوپرمارکت تحقیقات پلیسی آغاز شد.
سرهنگ اکبر حسین پور ادامه داد: پلیس مغازه مورد نظر را زیر نظر گرفت و با محرز شدن جرم در اقدام ضربتی مغازه دار 32 ساله دستگیر و از ویترین مغازه او بسته های مواد مخدر به وزن 100 گرم شیره تریاک و 32 گرم تریاک بسته بندی شده آماده توزیع کشف و ضبط شد.
وی افزود: متهم اقرار کرد از حدود 40 روز پیش بطور روزانه 100 تا 150 گرم تریاک را به صورت بسته بندی پلاستیک پیچ به فروش می رسانده است. تحقیقات بیشتر از متهم ادامه دارد.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.