به گزارش ایرنا رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در بازدید از نحوه برگزاری این آزمون که روز چهارشنبه برگزار شد گفت: دومین مرحله آزمون جامع استانداردهای مهارتی و بیست و پنجمین دوره آزمون ادواری مهارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 106 مرکز مهارت آموزی به صورت عملی و در 26 عنوان رشته مهارتی برگزار شد.
محمد رضا محمدی افزود: بخش کتبی این آزمون هم روز جمعه ١٥ تیر ماه همزمان با سراسر کشور در استان خراسان رضوی نیز برگزار می شود.
وی اظهار کرد: 2 هزار و 923 نفر از این استان در مشهد و ١٣ شهرستان بردسکن، تربت حیدریه، تایباد، چناران، خلیل آباد، سبزوار، سرخس، فریمان، قوچان، کلات، کاشمر، گناباد و نیشابور در این آزمون شرکت می کنند.
وی با بیان اینکه آزمونهای مزبور هر سال زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود گفت: پذیرفته شدگان در این آزمونها گواهی کسب مهارت در رشته مورد نظر را از این وزارتخانه دریافت کرده و می توانند در آن رشته مشغول کار شوند.
محمدی افزود: پذیرفته شدگان همچنین می توانند با ارائه گواهی یاد شده و گذراندن دروس عمومی در آموزش و پرورش، دیپلم رشته مهارتی مورد نظر را نیز دریافت کنند.
وی با اشاره به حضور 18 ناظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آزمون اظهار کرد: نتایج آزمون تا 2 هفته آینده به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید و پذیرفته شدگان گواهی نامه خود را به صورت دیجیتال دریافت می کنند.
وی گفت: حوزه امتحانی آزمون کتبی مردان در مشهد هنرستان هنرهای زیبای پسران، نبش ادیب ٣٣ و حوزه امتحانی آزمون کتبی زنان در این شهر دبیرستان بادامچی بین حجاب ٥٨ و ٦٠ است.
1922/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.