مجید پوررضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا حجم این اعتبارت را در سطح کشور 450 میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: دولت برنامه ایجاد اشتغال فراگیر جوانان را با ارائه بسته ‌های متنوع، جذاب با تسهیلات ارزان قیمت، تدوین و ابلاغ طرحها و پروژه‌های مختلف کلید زده است.
وی افزود: مسئله جوانان و حل مشکلات آنان به قدری با اهمیت است که وزارت ورزش و جوانان در حوزه راه اندازی کسب و کارهای اشتغالزایی جوانان که وظیفه ستادی است عزم خود را در مرحله اجرا با عقد تفاهمنامه همکاری با صندوق کارآفرینی امید جزم کرده و این پرداختها با مشارکت همین صندوق صورت می پذیرد.
معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: به منظور تشریح سازوکار ارائه این تسهیلات نشستهایی با سمنهای جوانان و فعالان عرصه اشتغالزایی این استان برگزار شد. با توجه به میزان بالای مشارکت اقتصادی جوانان امید است زمینه جذب تسهیلات استانی حداکثر ظرف دو ماه آینده فراهم شود.
8.6 درصد جمعیت خراسان رضوی معادل یک میلیون و 600 هزار نفر را جوانان 15 تا 29 ساله تشکیل می دهند. بر این اساس خراسان رضوی پس از تهران دارای بیشترین جمعیت جوان در سطح ایران است.
خراسان رضوی هزار و 162 تشکل غیردولتی دارد که از این تعداد 33 تشکل فعال در حوزه جوانان و 348 تشکل در فرایندهای مختلف دریافت اعتبارنامه تخصصی از اداره کل ورزش و جوانان هستند.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.