به گزارش ایرنا امام جمعه تربت حیدریه با تاکید بر ضرورت اجرای برجام 2 گفت: در شرایط کنونی نظام اسلامی نیازمند انعقاد یک برنامه جامع اقدام مشترک بین مردم و کارگزاران نظام اسلامی، برای غلبه بر شرایط دشوار اقتصادی است.
حجت الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: خروج یکسویه آمریکا از برجام، یکبار دیگر بدعهدی این دولت را به اثبات رسانید، اما آنچه امروز و در شرایط دشوار اقتصادی به آن نیاز داریم، وحدت بین مردم و ارکان نظام اسلامی است.
امام جمعه موقت سبزوار نیز اخلالگران نظام اقتصادی را همسو با دشمن خواند و گفت: قوه قضاییه و دولت باید با عاملان افزایش خودسرانه قیمت ها برخورد قاطع کنند.
حجت الاسلام محمد سلیمانی افزود: دستگاههای نظارتی باید با اخلالگران بازار که با سوء استفاده از این وضعیت، آرامش مردم را مخدوش می کنند برخورد جدی کنند.
وی اظهار داشت: مدیران و مسئولان کشور باید با جهاد اقتصادی و روحیه انقلابی، اولویت خود را بر رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه دشمن می داند که نظام جمهوری اسلامی ریشه دار شده، افزود: افزایش هجمه فرهنگی، روانی و اقتصادی دشمن به سبب ضعف آنها در مقابله با انقلاب است.
امام جمعه گناباد نیز گفت: ملت ایران همچنان پایبند آرمانهای استکبارستیزانه نظام جمهوری اسلامی است و هیچگاه تسلیم زورگویی های مستکبران و آمریکا نمی شود.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب گفت: آمریکا با کارنامه سیاهی که دارد با بحران سازی و جنگ اقتصادی علیه ایران به دنبال جدا کردن مردم از نظام اسلامی است ولی ملت ما در مقابل زورگویی های شیطان بزرگ سر تسلیم فرود نمی آورد.
وی در خصوص جابه جایی و تغییر مدیران گناباد نیز گفت: اگر تغییر مدیریتی برای استفاده از مدیران کارآمدتر باشد همه با آن موافقند در غیر این صورت بر خلاف مصالح مردم و شهرستان گناباد است.
6121/1744/845/7495/2095/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.