مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: دومین نمایشگاه تخصصی تولید ملی، کالای ایرانی همزمان با دهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از امروز تا 11 تیر جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برپا شده و از ساعت 16 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.
علیرضا هوشنگ نژاد افزود: در این چارچوب 200 شرکت تولیدکننده کالاهای ایرانی در قالب 600 غرفه در هشت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی محصولات خود را به نمایش گذاشته اند. از این مساحت دو هزار مترمربع به فضای نمایشگاه تخصصی فرش اختصاص دارد.
وی ادامه داد: پارسال نیز 'نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی' از پنجم تا 9 مرداد با حضور 250 شرکت اقتصادی در قالب 500 غرفه در فضایی به گستره شش هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد. گستره نمایشگاه کالای ایرانی کنونی نسبت به پارسال 20 درصد و در تعداد شرکت کنندگان 15 درصد رشد کرده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: بازرگانان افغانستان و پاکستان در نمایشگاه امسال حضور جنبی داشته و با حضور آنها نشست تخصصی در محل نمایشگاه روز دهم تیر ماه برگزار می شود.
وی افزود: در این نمایشگاه کالاهای ایرانی با 40 درصد تخفیف نسبت به سطح بازار عرضه می شوند.
هوشنگ نژاد در ادامه همچنین گفت: امسال سه نمایشگاه تخصصی کالاهای ایرانی با محوریت خراسان رضوی در تاتارستان، تاجیکستان و ازبکستان برگزار می شوند.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.