سید احسان ملیحی روز پنجشنبه در جمع مدیران و مسئولان خراسان رضوی در مشهد افزود: میز خدمت باید در طبقه همکف و در دسترس ترین نقطه ادارات باشد تا مراجعین در کمترین زمان و بدون پیمودن طبقات مختلف یک ساختمان کار خود را انجام دهند.
وی اظهار کرد: تمام کارها در میز خدمت باید به صورت تجمیع شده انجام شود و در صورتی که انجام کار مدت زمان خاصی نیاز داشته باشد باید زمان تقریبی حصول نتیجه به شهروند بیان شود.
وی گفت: در هر میز خدمت باید مسئول پاسخگویی مشخص باشد و شماره تلفن وی برای پیگیری درخواست ها در دسترس مراجعین قرار گیرد.
ملیحی افزود: مسئولان میز خدمت باید توان کار در محیط شلوغ را داشته و با صبر و حوصله باشند و این سیستم باید طوری عمل کند که مراجعه کنندگان مطمئن باشند کار آنها بدون حضور خودشان نیز انجام می شود.
وی اظهار کرد: تا پایان تیر ماه باید گزارش جامعی از نحوه اجرای طرح میز خدمت در هر استان ارائه شود.
ایجاد میز خدمت بر اساس تاکید رئیس جمهوری در زمینه حقوق شهروندی در نظام اداری آذر ماه پارسال تصویب و از اول خرداد ماه امسال ابلاغ شد.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.