وی روز شنبه در سفر به نیشابور و دیدار با مسئولان این شهرستان و نیز اصحاب رسانه و فرهنگ با اشاره به اصل نهم قانون اساسی، دولت و آحاد جامعه را مسئول حفظ و حراست از استقلال فرهنگی توصیف و بیان کرد: رسانه ها روح امید و بالندگی را به جامعه بدمند و برای تحقق اهداف انقلاب فرهنگی که امام خمینی(ره) بنیانگذار آن بوده و رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را هدایت می کنند بیش از پیش فرهنگ انقلابی را ترویج نمایند.
مشاور وزیر اطلاعات از اهالی فرهنگ و رسانه خواست که اجازه ندهند از مقوله فرهنگ برای سرکوب رویکردهای انقلابی و استقلال طلبانه سوءاستفاده شود و ادامه داد: اصحاب فرهنگ و رسانه نسبت به رویکرد دشمن آگاه هستند و اجازه نمی دهند اصول انقلاب اسلامی و استقلال کشور مخدوش شود. همانگونه که اجازه نمی دهیم جریان وابسته به دشمن از نجابت مردم و امنیت کشور برای اغراض خود سوءاستفاده کند، اجازه نخواهیم داد به بهانه های واهی فضای فعالیت فرهنگی نیز تنگ شود.
وی گفت: اساس فعالیت در نهضت انبیاء الهی مبتنی بر ارتقای فرهنگ عمومی و باور جامع شکل گرفته است. پرهیز از ظلم کردن و ظلم پذیری، تشکیل امت واحده اسلامی، ایجاد روحیه برادری بین مسلمانان، برابری مردان و زنان جامعه، رشد اخلاق و معنویت و نهادینه شدن حیاء در جامعه از خصوصیات فرهنگ اصیل است.
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی افزود: حمایت مردم از سیاستهای نظام جمهوری اسلامی ایران سرمایه اصلی کشور است لذا وابستگی دولت و نظام به مردم را اساس استقلال خود می دانیم.
وی ادامه داد: کشورهای منطقه به جای وابستگی به ملتهای خود، امنیت را از قدرتهای جهانی وام می گیرند. این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران با وجود 40 سال توطئه و شرارت دشمن همچنان کشوری مستقل، قدرتمند و در تأمین امنیت خود و هم پیمانانش در منطقه کاملا بر اوضاع مسلط است.
مشاور وزیر اطلاعات گفت: راهبرد ائتلاف غربی، سعودی و صهیونیستی در پی آن است که با استفاده از روشهای نرم ملت ایران را از استقلال خواهی سرخورده و ناامید سازد. برای مقابله با این راهبرد به تلاش و همکاری همه آحاد جامعه به ویژه ظرفیت اصحاب فرهنگ و رسانه نیاز است.
1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.