اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از محمدرحیم نوروزیان در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی این استان گزارش داد: برخی افراد بین زیارت و سیاحت به اشتباه تقابل ایجاد کرده اند در حالی که هیچ تقابلی وجود ندارد.
وی بر ضرورت توجه به شرایط اجتماعی جامعه در کلانشهر مشهد نیز تاکید و بیان کرد: باید احساس مشارکت در فضای عمومی جامعه شکل گیرد تا افراد احساس مسئولیت کرده و در توسعه و پیشرفت شهر کمک کنند.
معاون استاندار خراسان رضوی افزود: میراث فرهنگی و گردشگری از حوزه های مهم، حساس و اثرگذار است که طی سالهای گذشته مورد توجه قرار گرفته است.
وی ادامه داد: به واسطه حضور حدود 30 میلیون زائر و مسافر در مشهد گردش مالی زیادی در این شهر وجود دارد که اگر از این گردش مالی به خوبی استفاده شود و صنعت هتلداری و گردشگری رونق مناسب بگیرد بسیاری از مشکلات رفع می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: مشهد یکی از ارزانترین مقاصد گردشگری در ایران است و زیرساختهای گردشگری مشهد در اصفهان و تبریز وجود ندارد.
ابوالفضل مکرمی فر به برنامه ها برای رونق بخشی گردشگری مشهد نیز اشاره و بیان کرد: تلاش می کنیم ظرفیتهای خالی هتلها را بکار گیریم و شرایطی فراهم کنیم که هتلها و مراکز اقامتی با کمترین ظرفیت خالی فعالیت داشته باشند.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.