دبیر جشنواره رسانه ‌ای ابوذر خراسان رضوی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره در چهار محور دستاوردهای انقلاب اسلامی، زیارت، فرهنگ رضوی و فرهنگ شهروندی، حمایت از کالای ایرانی و آسیبهای اجتماعی و مشکلات استان' برگزار می‌شود.
سید ناصر نعمتی افزود: صاحبان آثار منتشر شده از 17 اسفند 1396 تا 30 آبان 1397 در رسانه ها، می‌ توانند در این محورها و زیر موضوعات آن در جشنواره شرکت کنند.
وی گفت: علاوه بر آثار منتشر شده در رسانه‌ های رسمی همچون صدا و سیما، روزنامه‌ ها، خبرگزاریها و پایگاههای خبری، آثار منتشر شده در نشریات دانشجویی، تجربی، فضای مجازی و آثار آزاد نیز می‌توانند در جشنواره ابوذر شرکت کنند.
او افزود: علاقه ‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 30 آبان امسال از طریق پیامرسان سروش با شناسه aboozarfestival@ و یا ایمیل aboozarfestival.kh@iran.ir ارسال کنند.
وی گفت: در چارچوب این جشنواره سوم یک میلیارد ریال جایزه نقدی به برگزیدگان اهدا می‌ شود. شرکت‌ کنندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین اخبار جشنواره به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی aboozarfestival.com و نیز کانال اطلاع ‌رسانی جشنواره به آدرس aboozarfestivalkh@ مراجعه کنند.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.