هادی خورشایی، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با فرارسیدن عید سعید فطر، عده زیادی از شهروندان مشهدی و زائران حضرت رضا(ع) برای شرکت در نماز به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند.
وی بیان کرد: برای تسهیل انتقال نمازگزاران به حرم رضوی در مسیر رفت و برگشت تدابیر ویژه ای توسط این سازمان اجرایی و پنج پایانه موقت در اطراف حرم با بهره‌گیری از 170دستگاه اتوبوس کمکی در کنار سرویس دهی عادی برای ارائه خدمت به زائران و مجاوران در نظر گرفته شده است.
خورشایی ادامه داد: حرم مطهر،خیابان آیت الله شیرازی، میدان بیت المقدس مسیر بی آرتی، حدفاصل باب‌الجواد تا چهارراه خسروی، خیابان نواب به سمت میدان عدالت و خروجی روگذر طبرسی پایانه های موقتی هستند که در روز عید فطر به مردم سرویس دهی خواهند کرد.
معاون بهره برداری سازمان اتوبوسرانی مشهد افزود: از صبح روز عید فطر انتقال نمازگزاران توسط ناوگان از نقاط مختلف شهر و با تبادل سفر به وسیله خطوط منتهی به حرم مطهر آغاز می شود.
خورشایی گفت: همچنین گروه فنی امداد در محدوده حرم رضوی آماده ارائه خدمت به ناوگان درنظر گرفته شده خواهد بود.
روزانه حدود یک میلیون مسافر توسط یکهزار و 800 دستگاه اتوبوس در کلانشهر 3.5 میلیون نفری مشهد جا به جا می شوند.
18 گروه برای رویت هلال ماه شوال در سطح این استان مستقر شده و اگر روز جمعه عید فطر اعلام شود نماز عید ساعت 6 و 45 دقیقه به امامت نماینده ولی فقیه در استان در صحن جامع رضوی برگزار می شود.
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.