به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی در روز پنجشنبه، سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: سارقان با اطمینان از خالی بودن برخی منازل، اقدام به چهار فقره سرقت از گاو صندوق ساکنان شهرک فرهنگیان و 22 بهمن غربی این شهر و جابه جایی یک دستگاه خودرو پژو پارس کرده بودند.
وی خاطرنشان کرد: تحقیقات فنی و پلیسی مشخص کرد متهمان با این شیوه در برخی از دیگر شهرستان های استان نیز مرتکب سرقت شده و تحت تعقیب پلیس آگاهی استان هستند.
وی تصریح کرد: کارآگاهان با استفاده از شیوه های نوین پلیسی و سرنخ های به جا مانده محل اختفای سرکرده باند را در یکی از استان های غربی کشور شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
وی اظهار کرد: متهم 34 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به چهار فقره سرقت طلا و جواهرات از گاو صندوق های منازل در شهر نیشابور با همدستی 2 نفر از دوستانش اعتراف کرد که تحقیقات برای دستگیری همدستان وی ادامه دارد.
فرمانده انتظامی نیشابور همچنین گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 28 سارق و خرده فروش در مناطق 14معصوم، ابراهیمی، مرتضی آباد و بخش های زبرخان و میان جلگه نیشابور دستگیر شدند.
سرهنگ مختاری افزود: در این طرح یک روزه با مشارکت 26 تیم عملیاتی پس از ردزنی های پلیسی و اطلاعاتی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ،پلیس امنیت عمومی، آگاهی، یگان امداد و کلانتری های درون شهری و برون شهری در یک اقدام عملیاتی و ضربتی 13 خرده فروش و 15 سارق دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف تقریبی 2 کیلو و 50 گرم مواد مخدر سنتی و صنعتی از این افراد بیان کرد: در این طرح 17 فقره انواع سرقت ها شامل 6 فقره سرقت منزل، 9 فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت خودرو پراید کشف شد.
نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.
5132/9869
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.