علی آذری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه مزبور به خبرنگاران گفت: این کارخانه به علت وجود برخی نقایص از قبیل استفاده از کارگران فاقد تخصص و عدم انعقاد قرداد با این افراد، تا زمان رفع نقص تعطیل شده است.
وی افزود: هم اکنون تعداد بسیاری از کارگران سابق این کارخانه ناراضی هستند و قرار نیست کارگران جدید هم به این تعداد افزوده شوند.
وی اظهار کرد: وکیل کارخانه موظف به تعیین قرارداد و مشخص شدن میزان حقوق و بیمه برای کارگران جدید است.
دادستان قوچان ادامه داد: یکی از تعهدات کتبی مدیر عامل این کارخانه در آخرین بازدید مسئولین، تعیین مدیر اجرایی و استفاده از نیروهای متخصص با تایید مسئولین شهرستان بود که این تعهد عملی نشده است.
وی با بیان اینکه فردی در این کارخانه با راه اندازی واحد مونتاژ به صورت خودسرانه مدعی راه اندازی کارخانه شده است، گفت: این کارخانه راه نیفتاده بلکه واحد مونتاژ آن با 25 کارگر تازه کار به صورت نیمه کاره در حال فعالیت است.
وی افزود: هم اکنون واحد مونتاژ نیز به صورت موقت تعطیل شد تا مدیرعامل کارخانه به تعهدات کتبی خود جامه عمل پوشانده و وضعیت قرارداد و حقوق کارگران را مشخص نماید.
کارخانه دوچرخه سازی قوچان که در سال 1376 فعالیت خود را آغاز کرده بود به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی اسفند سال 1395 تعطیل شد.
کارخانه مزبور که اوایل هفته جاری رفع پلمب شده بود امروز توسط دادستانی قوچان به دلیل وجود برخی نقایص و عملی نشدن تعهدات مدیرعامل دوباره تعطیل شد.
شهرستان 180 هزار نفری قوچان در 137 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7501 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.