سرهنگ حسین بیات مختاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 14 سکونتگاه از این تعداد دارای آسیب های اجتماعی بسیار هستند.
وی اظهار کرد: طی پنج سال گذشته نیشابور پذیرای حدود 17 هزار مهاجر بوده است.
وی با بیان اینکه عمده سارقان شناسایی شده در نیشابور از سایر شهرها هستند، گفت: اختلافات خانوادگی و ملکی، نزاع و سرقت به ترتیب بیشترین میزان جرایم به وقوع پیوسته در این شهرستان را تشکیل می دهد.
سرهنگ بیات مختاری با اشاره به افزایش 83 درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون، افزود: افزایش توانمندی مامورین انتظامی و تجهیزات آنان از عوامل موثر در افزایش کشفیات مزبور بوده است.
وی اظهار کرد: 72 دوربین هوشمند در شهر نیشابور به سیستم مرکزی ناجا متصل است که بطور میانگین 55 درصد از قبوض جریمه وسایل نقلیه در این شهر توسط دوربین های هوشمند صادر می شود.
وی با اشاره به بهره برداری از اتاق ملاقات با کودک در کلانتری 12 نیشابور گفت: یکی از آسیبهای متوجه فرزندان طلاق این بود که در زمان تحویل فرزند به هریک از والدین، آنان برای مدتی هرچند کوتاه در کلانتری و در محیطی قرار می گرفتند که ممکن بود شاهد صحنه های نامناسب باشند به همین منظور فضایی با عنوان اتاق ملاقات کودکان پیش بینی شد که در زمان تحویل کودک وی با حضور مشاور ناجا بتواند در آنجا سرگرم شود.
وی ادامه داد: نوع مزاحمتها به سوی فضای مجازی سوق پیدا کرده به همین خاطر باید این وضعیت را مدیریت کنیم و والدین هم باید دسترسی فرزندان به فضای مجازی را کنترل کنند.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
9869 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.