سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم، یکشنبه در جمع خبرنگاران در سبزوار افزود: بهترین بزرگداشت برای امام (ره) بررسی و تمسک به اصول فکری آن بزرگوار است.
وی با بیان اینکه افکار و اندیشه های امام (ره) گره گشای مشکلات اقتصادی،اجتماعی و سیاسی کشور است، اظهار داشت: مدعیان پیروی از امام باید همواره اصول فکری ایشان را مبنای عمل قرار دهند.
فرمانده سپاه سبزوار گفت: برخی امروز، دوران افکار و اندیشه های حضرت امام (ره) را تمام شده می دانند در حالی که باید افکار و اصول فکری امام مبنای جهت گیری های سیاست داخلی و خارجی قرار بگیرد.
سرهنگ پاسدار مظلوم گفت: مسائل اقتصادی و سیاست خارجی مشکلات اساسی کشور است که راهکار آن در اصول فکری و بیانات حضرت امام (ره) و تاکیدات رهبر معظم انقلاب وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: تقویت خودباوری، اهمیت نگاه به درون، حمایت از محرومان،مردمی سازی اقتصاد، عدالت اقتصادی و اجتماعی، ضرورت قانونمداری و قاطعیت در مبارزه با مفاسد و ایمان به ایستادگی در سیاست خارجی از اصول فکری امام (ره) است.
سرهنگ پاسدار مظلوم گفت: با توجه به مبانی امام می توان هر مشکلی را از سر راه انقلاب برداشت و دشمنان نظام اسلامی را ناامید کرد.
سبزوار در 230 کیلومتر غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.