مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی از امدادرسانی هوایی به کوهنورد زنی که به شدت در ارتفاعات ملکه کوه کدکن دچار مصدومیت شده بود، خبرداد.

اسماعیل بهمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: یک زن جوان 21 ساله به اتفاق همراه خود که یک مرد بود به ارتفاعات ملکه کوه کدکن صعود کرده بودند که به دلایل نامعلومی از ارتفاع 50 متری  سقوط می‌کند و به شدت مصدوم می شود.

وی افزود: پس از اطلاع رسانی به اورژانش 115 شهرستان تربت حیدریه به دلیل صعب العبور بودن منطقه و فقدان دسترسی به فرد مصدوم از اداره کل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی درخواست بالگرد جهت صعود به ارتفاعات و امدادرسانی به مصدوم شد.

بهمن آبادی ادامه داد: بلافاصله بالگرد جهت امدادرسانی به پرواز درآمد و پس از 5 ساعت تلاش بی وقفه عملیات جستجو و کمک های اولیه به فرد مصدوم انجام و فرد مصدوم به عوامل اورژانس بیمارستان شهرستان تربت حیدریه تحویل شد.

قله ملکه کوه با 3013 متر ارتفاع در 65 کیلومتری شمال غربی تربت حیدریه در روستای کدکن واقع است که می‌توان از دو جبهه شمالی ( روستای کدکن ) و جنوبی ( رود معجن ) به آن صعود کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.