به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان، چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) افزود: بزرگداشت این 2 مناسبت مهم زمانی مناسب برای یادآوری ارزش های اصیل انقلاب و انتقال آن به نسل جوان است.
وی اظهار کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که دوره کمال و پختگی است، باید بتوانیم از این فرصت بیشترین بهره را در احیا و تثبیت این ارزش ها و معرفی آرمان ها و اندیشه های امام(ره) ببریم.
وی با تاکید بر اینکه ریشه های انقلاب عظیم ما در حرکت مردمی آن نهفته است، اظهار کرد: برنامه های این مناسبت ها هم باید با رویکرد مردمی و محوریت نقش مردم در آن برگزار شود.
رشیدیان افزود: در نهضت و انقلاب اسلامی ما هم بر خلاف آنچه در دنیا مرسوم بود در حرکت خالصانه و ارتباط صادقانه امام (ره) با مردم در هر شرایط و موقعیتی این امر نمود دارد از این رو باید برنامه های این مناسبت هم با ظرفیت و همراهی مردم انجام شود.
وی با اشاره به مراسم تشییع پیکر بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی گفت: این مراسم برای رهبر یک کشور و ملت در تاریخ ملل بی نظیر بود که خود نشان از ارتباط و پیوند ناگسستی ملت و امام (ره) داشت.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امروز دشمنان می کوشند گسست بین نسلی را دامن بزنند و از تمامی ابزارها برای تاثیر و تغییر در افکار و اذهان جوانان ما بهره ببرند تا تاریخ این انقلاب و کشور را به فراموشی سپرده و به اشکال مختلف از چهره های فاسد قبل انقلاب نیز برای جعل تاریخ استفاده می کنند.
وی گفت: این ایام، مناسبت هایی بی نظیری است که باید از آن برای احیا و معرفی تاریخ انقلاب سراسر افتخار این سرزمین بهره برد و فقط نباید به مسائل شکلی و ظاهری بلکه کیفی و محتوایی و روش هایی متفاوت بهره برد.
رشیدیان افزود: باید این ظرفیت های بالنده انقلاب را که تا امروز موجب قوت و اقتدار نظام شده به مردم، بویژه نسل جدید که بیشترین مخاطب برنامه های ما در این ایام هستند، معرفی کنیم.
وی در ادامه با اشاره به روز قدس هم گفت: با توجه به اقدام ترامپ در جابه جایی سفارت آمریکا از تل آویو به قدس شریف باید این روز به عنوان نمادی از اتحاد و همدلی در حمایت از آرمانهای قدس شریف باشد.
وی از فرمانداران خواست که این مراسم را در سطح شهرستان ها با شکوه و عزتمند برگزار کنند.
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.