سرهنگ حمزه علی ذوالفقاری یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با سارقان خیابانی ، خرده‌فروشان مواد افیونی در 48 ساعت گذشته گفت: در اجرای این طرح ها باتلاش پلیس آگاهی؛اطلاعات؛مواد مخدر؛اماکن؛ یگان امداد و دیگر واحد‌های عملیاتی این فرماندهی عملیاتی 10خرده فروش مواد مخدر دستگیر نیز دستگیر شدند.
به گفته وی در همین راستا پلیس این شهرستان هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی در بازرسی از دو دستگاه اتوبوس 7 راس گوسفند، 10 قطعه طوطی ؛ 35 قطعه فنج و 400 لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش بیش از 60میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات همچنین تصریح کرد: در پی گزارش 4فقره سرقت باطری از کامیون ها در سطح شهر فیض اباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات میدانی در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ساعات پایانی شب یکی از تیم های پلیس آگاهی به راننده یک دستگاه وانت مشکوک و با توجه به پاسخ های ضد و نقیضش او را به مقر انتظامی منتقل کرد.
به گفته وی راننده خودرو در بازجوئی های به عمل ماده به خرید باطری های خودرو از جوانی که ساکن شهر فیض آباد بود اعتراف که ماموران با اطلاعات بدست آمده بلافاصله سارق را دستگیر کردند.
ذوالفقاری خاطرنشان کرد : متهم در بازجوئی های اولیه منکر هر گونه جرمی شده اما در مواجهه با مستندات وادله پلیسی به 4 فقره سرقت شبانه باطری های کامیون در خیابان های حاشیه شهر فیض آباد اعتراف کرد .
وی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی از شهروندان خواست خودرو خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند و تا حد امکان برای پارک آن از پارکینگ و یا محل های دارای نور کافی استفاده کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات با تاکید بر استمرار اجرای طرح های امنیتی و اجتماعی در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: برقراری نظم و امنیت مطلوب و جلب رضایت مندی شهروندان و تحقق امنیت پایدار همواره سرلوحه کار پلیس قرار دارد و پلیس از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهد بود.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.