خلیل الله کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بارشهای رگباری دیشب در انتهای امیریه، الهیه، تقاطع اقدسیه، بلوار مهدیه و بلوار نمایشگاه آبگرفتگی معابر رخ داد.
وی به هدایت آبهای جاری در سطح خیابانها به کانالهای شهر توسط نیروهای خدماتی و خودروهای مخصوص اشاره و بیان کرد: همچنین در پی این بارشها چهار دستگاه خودرو سواری با سرنشین در محدوده خارج از شهر مشهد ناحیه کال زرکش داخل آب گیر کرده بودند که با تلاش آتش نشانان به بیرون منتقل شدند.
معاون شهردار مشهد ادامه داد: بیشترین حجم بارندگی دیشب در منطقه آب و برق با 20 میلیمتر بارش ثبت شد. همچنین خیابان کاشانی دچار نشست گردید اما اقدامات لازم در خصوص رفع مشکل انجام شد.
وی گفت: 65 دستگاه خودرو جمع آوری آبهای سطحی همراه 600 نیروی خدماتی در سطح شهر مشهد ظرف سه روز اخیر در حال آماده باش هستند.
بارندگی دیشب در 16 ایستگاه سینوپتیک هواشناسی شهرستانهای خراسان رضوی ثبت شد که بیشترین آن مربوط به نیشابور بود. 9،9 میلیمتر باران نیز در مشهد بارید. این بارشها تا فردا به صورت پراکنده در نقاط مختلف خراسان رضوی و در نواحی غربی استان با احتمال رعد و برق ادامه دارد.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.