حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز دوشنبه در مراسم پایانی همایش 'قدس، پایتخت همیشگی فلسطین' در مشهد افزود: 70 سال از اشغال فلسطین توسط صهیونیستها می گذرد و شمار آوارگان فلسطینی به بیش از پنج میلیون نفر رسیده و 71 درصد سرزمینهای فلسطین در اشغال صهیونیستهاست.
وی اظهار کرد: غزه هم اکنون به یک زندان بزرگ تبدیل شده و رژیم صهیونیستی بر خلاف همه قطعنامه های سازمان ملل متحد، مسجدالاقصی را در اشغال خود نگاه داشته است.
وی گفت: نقشه هایی چون وطن جایگزین و قراردادهایی چون کمپ دیوید و اسلو و شرم الشیخ هم اکنون اعتبار خود را از دست داده و در این میان پیشنهاد اخیر ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس شریف توطئه بسیار بزرگی است.
حجت الاسلام رئیسی افزود: هدف آمریکا از این اقدام، عادی سازی روابط دولتهای عربی با رژیم غاصب صهیونیستی است و در پی این اقدام به دنبال تابعیت دادن به آوارگان فلسطینی در کشورهای عربی هستند.
وی اظهار کرد: سیاست مذاکره تاکنون هیچ کاری را از پیش نبرده است و کار اصلی را مجاهدان در عرصه نبرد و ایستادگی انجام داده اند و پیشنهاد انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس به طور حتم با شکست مواجه می شود.
وی گفت: این اقدام از بارزترین جلوه های تعدی و تجاوز به سرزمین ملتی است که 70 سال آوارگی را تحمل کرده است و سازمان ملل متحد باید پیش از هر شخص دیگری بگوید که چرا این تجاوز صورت می گیرد اما متاسفانه ساختار روابط بین المللی ناعادلانه است و اگر مورد بازنگری قرار نگیرد محکوم به نابودی است.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: امروز ائتلاف جهانی علیه الحاد نوین شکل گرفته لذا باید حساب صهیونیستها را از موسویان و حساب سرمایه داران آمریکایی و اروپایی را از عیسویان و حساب آل سعود را از مسلمانان جدا کرد.
وی اظهار کرد: جبهه مقاومت با در پیش گرفتن سیاستی بر اساس دین، معنویت، اخلاق، عدالت و عقلانیت به نمایندگان الحاد نوین اجازه پیشروی نخواهد داد و همانند نبرد های 22 و 33 روزه حکومت غاصب صهیونیستی را مستاصل خواهد کرد.
وی گفت: امروز گنبد آهنین تل آویو در مقابل ایمان جبهه مقاومت، کارآیی ندارد.
1922/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.