سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم عصر دوشنبه در آیین رونمایی از کتاب 'شهید آوردند' در فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار افزود: دشمن با اساس نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد و نقض برجام ثابت کرد نباید به دشمن اعتماد کرد.
وی تصریح کرد: برخی اعتقاد داشتند از طریق مذاکره و برجام برخی از مشکلات موجود کشور رفع می شود در حالی که راه حل مشکلات کشور پیروی از ولایت فقیه، انسجام، وحدت ملی و پیاده کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.
فرمانده سپاه سبزوار افزود: به ماندگاری قدرتهای اروپا در برجام نیز نمی توان خوش بین بود چون اروپا، هم پیمان آمریکا است اگرچه ادبیات نرم تری دارد.
سرهنگ پاسدار مظلوم گفت: امروز انقلاب اسلامی به الگویی الهام بخش از مقاومت در منطقه تبدیل شده و از تحریم و تهدید دشمن هراسی ندارد.
مدیر دفتر مطالعات جبهه‌ فرهنگی انقلاب اسلامی سبزوار نیز گفت: کتاب 'شهید آوردند' نخستین مجموعه‌ عکس منتشرشده از سوی این دفتر و روایت‌گر مراسم تشییع و تکریم شهدا در شهر سبزوار و آبادی‌های اطراف آن در دهه 60 است.
اسماعیل هاشم آبادی افزود: در این مجموعه تلاش شده بخشی از حضور مردم در مراسم تشییع، خاکسپاری و میثاق با شهیدان، نماز بر پیکر مطهر شهدا، تدفین، زیارت مزار و آثار هنری در موضوع شهدا دیده شود.
وی تصریح کرد: در بخش پایانی کتاب تصاویر 1600 شهید سبزوار به همراه خاطرات شهدا و توضیحات مرتبط با موضوع عکس منعکس شده است.
در آیین رونمایی از این اثر فرهنگی شماری از خانواده معظم شهدا حضور داشتند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
/5132/8145/7495
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.