به گزارش روز سه شنبه ایرنا، این دوهفته نامه که امروز در دکه روزنامه فروشی های استان جای گرفت، در این شماره خود پیشکوه بجای زعفران برند ملی تربت حیدریه اعلام شود را به عنوان تیتر نخست خود برگزیده است.
نوید خراسان در بخش یاداشت سربیر به انتشار مقاله ای با عنوان چرا از «شادی» می ترسیم؟! به قلم ابوالقاسم عابدین پور پرداخته است.
در بخشی از مقاله آمده است: چند روزی از ماجرای برج سلمان مشهد گذشت و حساسیت موضوع فروکش کرد! چرا « متولیان امر» تکلیفشان را با خودشان معلوم نمی کنند؟! ( البته این کلمه ی « متولیان امر» هم از آن کلمات گنگ و مبهمی است که نمی شود از دل آن به شخص یا سلیقه ای خاص رسید.!)
عابدین پور با بیان اینکه یک جامعه ی زنده و پویا نیازهای متفاوتی دارد. غم به جای خود و شادی به جای خود! مدعی است:
جا دارد مردمی که در انتخابات متعدد و مختلف به نمایندگان خود در مراکز قانون گذاری(مجلس)، اجرایی(شوراها) و ریاست جمهوری رای می دهند، پس از این سهم شادیهای قانونی خود را هم مشخص کنند و آن را مطالبه کنند.
خبرهای خوش باستانی به کارگران، عملیاتی شدن طرح خزینه درمانی و بازآفرینی حمام های سنتی به نقل از مدیر میراث فرهنگی تربت حیدریه، سرمایه گذاری خیران 100 میلیارد ریال بیشتر از بودجه اختصاصی به شهرستان به نقل از فرماندار، بدهی های باقی مانده از گذشته و حقوق کارکنان بودجه عمرانی شهرداری را می بلعد و پای صحبت متولی رباط رباط علیای تربت حیدریه از ددیگر موضوعات این شماره نوید خراسان است.
هفته نامه نوید خراسان به آدرس اینترنتی www.navid-news.ir نشریه خبری، تحلیلی،سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به مدیر مسوولی و صاحب امتیازی محمد رضا سالار مقدم نشریه ای منطقه ای با بیش از 15 سال فعالیت است که به شمارگان پنج هزار نسخه منتشر می شود.
در شهرستان تربت حیدریه پنج نشریه محلی، یک نشریه داخلی، 2 خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و نیز صدا و سیمای جمهوری اسلامی و همچنین 2 پایگاه خبری فعال هستند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.