به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی دادگستری خراسان رضوی، سید علیرضا آوایی در جمع مسئولان قضایی این استان افزود: یگانه راه برون رفت از معضلات و حل مشکلات کشور، استقامت و تکیه بر توان داخلی است.
وی اظهار کرد: شان مسئولان، خدمت به مردم و حفظ نظام مقدس اسلامی به هر قیمتی است و مسئولان در این نظام شانی جز خدمت به مردم و تلاش در این جهت ندارند.
وی گفت: مسئولان باید با تمام توان در حوزه های تخصصی خود به دنبال حل مشکلات مردم بوده و در برابر مسائل و حوادث خویشتن دار باشند.
آوایی با اشاره به وجود ارتباط مستمر بین روسای قوا افزود: این امر مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و به تبع آن در استانها نیز باید مسئولان با حفظ شان و استقلال لازم، تمام تلاش خود را برای هم افزایی و ایجاد وحدت و همدلی به کار گیرند.
وی همچنین با اشاره به برکات حضور هیات دولت در جوار مضجع منور رضوی اظهار کرد: در حاشیه این سفر موفق به حضور در نقاط مختلف استان شدیم و شاهد وحدت و تعامل بین مسئولان قضایی و اجرایی بودیم که جای شکر دارد.
وی گفت: تلاشهای مذبوحانه دشمن برای تغییر نظام در ابعاد مختلف با شکست مواجه شده است اما دشمنان دست از تلاش برنخواهند داشت و از طریق استحاله به دنبال ایجاد تغییر و نفوذ در ارکان نظام و ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان هستند.
وزیر دادگستری افزود: امروز هیچ راهی جز وحدت، همدلی، حفظ هوشیاری و افزایش سطح بصیرت نداریم چرا که دشمن با تمام ظرفیت به دنبال ضربه زدن به ملت ماست.
وی با اشاره به تلاشهای صورت گرفته برای حل مشکلات قوه قضائیه اظهار کرد: در هیات دولت مسائل مختلف با نگاه کارشناسی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفته و برای حل مشکلات تلاش بسیار می شود.
وی گفت: مسئولان باید مشکلات یکدیگر را درک کرده و با همه وجود و در چهارچوب شرع مقدس و قانون به دنبال حل مشکلات مردم باشند.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.