آیت الله سید احمد علم الهدی روز پنجشنبه در اجتماع حوزویان خراسان رضوی علیه اقدامات آمریکا در مدرسه علمیه نواب مشهد افزود: اصل قضیه علیه آمریکا تمام شد، آنها می خواستند با به وحشت انداختن دنیا علیه ما اجماع جهانی بوجود آورند که توطئه آنها نقش بر آب شد.
وی اظهار کرد: لطف خدا بود که یک مرد دیوانه آمد و با جنون خود قصه برجام را طوری تمام کرد که خودش محکوم و مفتضح شد.
وی گفت: برجام از روز اول مورد دغدغه ما بود و رهبر معظم انقلاب فرمودند که آمریکا به عهد خود وفا نمی کند.
آیت الله علم الهدی افزود: رهبری فرمودند به این سه دولت هم اعتماد ندارم، اینها هم مانند آمریکا هستند و اگر بخواهید با آنها برجام را ادامه بدهید باید تضمین بگیرید و آنها تضمین نمی دهند.
وی اظهار کرد: ادامه برجام نه امکانپذیر است و نه به مصلحت ماست، باید با همه قدرت در برابر دشمن بایستیم.
وی گفت: افرادی که در جریانهای کارگزاری نظام و کشور قرار دارند باید بر اساس رهنمود قرآن تدبیر و سیاست و مدیریت اجرایی نظام را تنظیم کنند.
آیت الله علم الهدی افزود: کارگزاران نظام باید با موضع جنگ با ستم و استکبار چهارچوب مدیریت و تدبیر خود را تنظیم کنند.
وی اظهار کرد: انقلاب و نظام ما بر مبنای شریعت رسول الله (ص) و وحی در برابر همه مظالم و فسق و فجور و نظام شاهنشاهی به دست حجت امام زمان (عج) پیروز شد و بساط کفر و ظلم را از این مملکت جمع کرد.
وی گفت: مسایل نظام انقلابی ما با حرکتهای دیپلماسی و زد و بند و معامله گری ها حل نمی شود و تنها محور مدیریت نظام انقلاب ما مبارزه با دشمن، استکبار ستیزی و کفر ستیزی است.
امام جمعه مشهد افزود: فضلا نیز بر اساس حرفه ارزشی و آسمانی خود باید تا آخرین بقای استکبار با آن مبارزه کنید.
وی اظهار کرد: نظام همزیستی در این کشور نداریم که با سایر نظامها بنشینیم و داد و ستد کنیم و از یک چیزهایی تنزل کنیم.
وی گفت: در مقام مقایسه توانمندی مادی با آنچه دشمن دارد شاید قابل مقایسه نباشیم اما خدا وعده داده است ما را رها نمی کند و قدرت او پشتوانه کار ماست که شرط آن تقوا می باشد.
آیت الله علم الهدی افزود: باید تکلیف محور باشیم نه قدرت محور و تنها وظیفه ما مبارزه است.
وی اظهار کرد: ستیز با آمریکا به عنوان راس استکبار و الحاد جهانی به عنوان یک وظیفه و رسالت قرآنی بر عهده ما گذاشته شده است.
وی با اشاره به آیات 112 و 113 سوره انعام گفت: این آیات در موقعیت خاص امروزی رسالت ما راهبرد و مسیر و وظیفه حرکتی ما را مشخص می کند.
امام جمعه مشهد افزود: اصل حرکت و کار ما مجاهده و مبارزه با دشمن پیامبر (ص) است و مبارزه برای ما یک موضوع محوری و اصلی است.
وی اظهار کرد: رسالت یک روحانی احیا و تداوم بخشی شریعت آسمانی پیامبر (ص) و وظیفه وی مبارزه، دشمنی و مجاهده با دشمنان خداست.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.