شهرام طاهرزاده عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه یک کشته و 52 مجروح داشت. مجروحان توسط بالگرد، آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به بیمارستانهای طالقانی و هاشمی نژاد انتقال یافته و گروهی از آنان درمان و مرخص شده اند.
وی ادامه داد: هم اینک 16 نفر از دانش آموزان در بیمارستان سوانح و حوادث طالقانی مشهد و پنج نفر در بیمارستان هاشمی نژاد این شهر بستری هستند که بیشتر دچار شکستگی در اندامهای مختلف شده اند.
رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه نفر از این دانش آموزان بدحال بوده و در بخش آی.سی.یو بیمارستان هاشمی نژاد تحت درمان قرار دارند.
اتوبوس حامل دانش آموزان دختر و پسر پایه متوسطه عشایری شهرستان خواف که برای شرکت در مسابقات بازیهای بومی محلی دانش آموزان خراسان رضوی عازم کلات بود ساعت 13 دیرز بر اثر خارج شدن ترمز خودرو از مدار واژگون شد و به عمق دره شش متری سقوط کرد.
بر اثر این سانحه خانم معلمی که همراه دانش آموزان بود بخاطر شدت جراحات وارده در صحنه جان باخت و 52 سرنشین دیگر آن نیز مجروح شدند. خواف در فاصله 267 کیلومتری جنوب و کلات در فاصله 155 کیلومتری شمال شرق مشهد قرار دارند.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.