مهدی برادران شنبه در گفت وگو با ایرنا در حاشیه جلسه تجلیل از بهترین های فوتسال شهرستان مه ولات با اشاره به اینکه پروژه استادیوم 1200نفری از اولویت های مهم دولت در پروژه های نیمه تمام است افزود: اعتبارات توسط وزارتخانه به استان ها آمده و پیگیری هایی توسط فرماندار؛ نماینده مجلس انجام شده و انشاالله درسال97 این ورزشگاه افتتاح می شود.
وی بااشاره به درخواست جوانان مبنی براحداث زمین چمن مصنوعی باتوجه به بحران آب و خشکسالی های چند ساله تصریح کرد: قول نمی دهم ولی پیگیری می کنیم و با همدلی و همکاری اعتبارات استانی شهرستان هایی که علاقه مند به فوتبال و فوتسال هستند را باید در این راستا جذب کرد.
برادران گفت: یکی از استراتژی های هیات فوتبال حمایت از فوتبال شهرستان ها؛ بخش ها و روستایی است و تاکیدمان در این سال فوتبال روستایی است که به صورت جدی دنبال می کنیم لذادر مرحله اول فعال سازی شهرستان ها بود که الحمدالله 28شهرستان خراسان رضوی هیات فوتبال فعالی دارند و در لیگ شهرستان و بخش فعالیت دارند و امسال هم مکلف هستند فوتبال روستایی رافعال کنند.
رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: در فوتبال آنچه مهم تر است بحث زیرساخت است و مهم تر از آن بهینه استفاده کردن آن است و ما مسابقات رادر این راستا به عنوان مهم ترین فعالیت در استان انجام می دهیم.
برادران اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که ما لطمه می خوریم عدم کار جمعی واستفاده از ظرفیت قانونی است؛ وجود برخی از باشگاههای اروپایی بیش از100سال نشانگر نظام مدیریتی منسجم با یک تصمیم گیری جمعی حاکم است.
وی افزود: متاسفانه باشگاه های ما فرد محوری و تصمیمات فردی حاکم است و به مجرد اینکه فرد مورد نظر در اول فصل علاقه مند است و در آخر فصل علاقه ای ندارد یا یک سال تیم داری می کند و سال دیگر تیم ندارد واین نوسانات باعث لطمه خوردن تیم ها می شود وخوب است تیم ها از ابتدا با ادبیات حرفه ای فوتبال آشنا باشند و به این سمت حرکت کنند.
برادران گفت: کارارزیابی در چندین هیات انجام و هیات ها طبقه بندی شدند براساس جمعیت شامل شهرهای بزرگ؛م یانی وکوچک وهیات شهرستان مه ولات نسبت به پتانسیل و گذشته خود ارزشیابی شد و براساس ارتقای کمیته ها؛رشد بسیارخوب فوتسال و وجود داوران ملی درمجموعه این هیات به عنوان هیات نمونه دراستان انتخاب شد.
رییس هیئت فوتبال مه ولات نیز در گفت وگو با ایرنا گفت: باتوجه به اینکه ظرفیت و استعداد فراوان شهرستان انشاالله در آینده ای نزدیک شاهد رشد و پیشرفت در جایگاه های کشوری خواهیم بود و نام مه ولات را برای همیشه ماندگار خواهیم کرد.
حسین ناطق گفت: لیگ برترشهرستان با حضور 25 تیم در 5رده سنی برگزارشد که در این مراسم به برترین های لیگ لوح تقدیر وهدایایی اهدا شد.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.