به گزارش خبرنگار ایرنا، هم اکنون محل اجتماع و استقبال شهروندان سبزواری از رئیس جمهوری مملو از جمعیتی است که خود را از جای جای این شهرستان به میعادگاه رسانده اند و با در دست داشتن تصاویری از مقام معظم رهبری و دکتر روحانی و همچنین سردادن شعارهایی همچون 'دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی' آماده حضور رئیس جمهور در میان خود هستند.
مردم انقلابی سبزوار در ورزشگاه مظهری با حضور پرشور دهها هزار نفری، در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران و بادکنکهای رنگی، علاوه بر خلق صحنه هایی زیبا، بار دیگر دلبستگیشان را به نظام جمهوری اسلامی و حمایت از دولت تدبیر و امید به تصویر کشیده اند.
حضور گسترده و با نظم طیفهای مختلف مردم اعم از فرهنگیان، بازاریان، دانش آموزان و دانشجویان که با شعارهای 'روحانی روحانی حمایتت می کنیم، درود بر روحانی' در خیابان های منتهی به ورزشگاه قدم برمی دارند نیز بسیار چشم نواز است و جلوه های ویژه ای از بهجت افزایی سفر هیات دولت را به سبزوار نشان می دهد.

* دولت همه تلاش خود را برای تحقق اهداف بکار بسته است
یکی از دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری که در ورزشگاه شهید مظهری با پرچمی بنفش رنگی به دست حضور یافته به خبرنگار ایرنا گفت: اصلی ترین خواسته ما ایجاد اشتغال برای جوانان و ثبات در آن است.
علیرضا فکور افزود: دولت همه تلاش خود را برای تحقق اهداف انتخاباتی بکار بسته و بدون توجه به مشکلات بین المللی در مسیر ارتقا زندگی مردم گام برمی دارد.
حسام مخبری شهروند داورزنی که از آن شهرستان خود را برای استقبال از رئیس جمهوری به سبزوار رسانده نیز گفت: توجه به ظرفیتهای اقتصادی بالای شهرستانها و توسعه کسب و کار از مهمترین مطالبات مردم است.
رقیه پاکدل بانوی سبزواری حاضر در جمع استقبال کنندگان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: افزایش خدمات بهداشت و درمان و بهبود معیشت یکی از درخواستهای مردم از مسئولان نظام است.
جلیل انتظاری پیمارنکار پروژه های ساختمانی نیز گفت: دولت از زمانی که امور را به دست گرفت تلاش داشت با کاهش تورم و افزایش اشتغال، فقر را از بین ببرد که در این زمینه توفیقات زیادی به دست آورده است.
دکتر روحانی امروز در نخستین روز از سفر دو روزه خود به خراسان رضوی وارد سبزوار شد.
7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.