به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود واعظی که از دیروز برای پیگیری مقدمات سفر رئیس جمهوری به مشهد آمده است گفت: سفر رئیس جمهوری با ورود ایشان به شهرستان سبزوار آغاز می شود.
وی افزود: دکتر روحانی پس از دیدار با مردم سبزوار و سخنرانی در جمع آنان، مجتمع فولاد جوین را افتتاح خواهد کرد.
وی اظهار کرد: رئیس جمهوری همچنین با سفر به نیشابور و دیدار با مردم این شهرستان، واحد صنعتی فولاد نیشابور را افتتاح خواهد کرد.
واعظی گفت: در ادامه این سفر، دکتر روحانی پس از تشرف به بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) در نشستی با نخبگان استان خراسان رضوی شرکت خواهد کرد.
وی افزود: طی هفته های گذشته از سوی استاندار خراسان رضوی و مسئولان این استان پیگیریها و هماهنگی هایی برای برگزاری نشستی با محور وضعیت و مسائل استان صورت گرفته که در همین راستا نشستی برگزار می شود.
وی ادامه داد: استاندار خراسان رضوی از 2 ماه قبل طی جلسات متعدد در تهران و استان مباحث محوری و چالشهای استان را پیگیری کرده که امید است در این سفر نتایج و دستاوردهای خوبی عاید این خطه شود.
رئیس دفتر رئیس جمهوری اظهار کرد: افتتاح پروژه هایی در شهرستان فریمان بخش دیگری از برنامه های دکتر روحانی در این سفر خواهد بود.
واعظی با اشاره به فعالیتهای گسترده در این استان گفت: نگاه دولت به خراسان رضوی با توجه به زائرپذیری آن از سراسر کشور و اقصی نقاط دنیا، باید متفاوت با سایر استانها باشد.
وی افزود: خراسان رضوی دارای بخش خصوصی و واحدهای تولیدی بسیار قوی و خوبی است که از تولید کنندگان و صادرکنندگان مطرح کشور هستند و باید از این ظرفیت به نحو شایسته ای استفاده کرد.
1922/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.