آرمین رهبر شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از دیدار تیمها مشکی پوشان و پارس جنوبی جم در مشهد افزود: برخی از این دلالان با پیشنهادات غیرواقعی به بازیکنان جوان مشکی پوشان این مشکلات را آفریدند. بعد از اینکه یک بازیکن گلزنی خوبی داشت در بازیهای بعد یا مصدوم و محروم بود، یا مریض می شد و یا ذهنش درگیر بود.
وی ادامه داد: این اقدامات برای مشکی پوشان به عنوان یک تیم خصوصی ضرر داشت بنابراین باید عملکرد این دلالان در فصول بعد بررسی شود. اگر واحدهای نظارتی با این افراد برخورد نمی کنند، یا خودشان نفع می برند و یا در برخورد با این افراد ناتوانند که در هر دو صورت این وضع شایسته نیست.
او همچنین از اینکه هفته پیش و روز قبل از بازی تعدادی از بازیکنان مشکی پوشان تیم را بدون اطلاع ترک کردند ابراز نارضایتی نمود.
سرمربی پارس جنوبی جم نیز در این نشست خبری گفت: نتیجه خوبی بدست آوردیم هر چند تیم مشکی پوشان هم انسجام خوبی داشت.
مهدی تارتار افزود: از همه بازیکنان تیم پارس تشکر می کنم زیرا با وجود دریافتی کم حتی در بازی آخر هم با دل و جان پای تیم ماندند.
وی همچنین این نشست را 'نشست تقدیر از دست اندرکاران پارس جنوبی جم' توصیف و بیان کرد: از مدیریت باشگاه هم ممنونم اما به تعهدات خود پایبند نبودند. همچنین از هواداران تیم نیز سپاسگذارم.
پارس جنوبی جم که در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد امروز با یک گل میزبان خود تیم مشکی پوشان را مغلوب کرد. مشکی پوشان بخاطر نتایج ضعیف در لیگ برت سه هفته پیش به لیگ دسته یک فوتبال سقوط کرده بود.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.